Hur ska jag hinna?

Sitter i mitt rum med tända ljus och fifflar med mobilen. Börjar få ont i fingrarna. Borde egentligen plugga. 2 jobbiga prov som jag kommer faila på på Fredag. Great. Nej! Dessutom har jag helt sjukt mycket jag måste hinna med innan Fredag kväll.

Köpa skidjacka (alltså åka till någon stadium affär, typ stan-vilket tar en jävla tid den här tiden på året), plugga och lära mig allt till två prov, göra matsäck som ska bli så god så vi knappt överlever (typ), skriva en inlämning, gå i skolan till 5- två dagar i rad, åka och köpa massa gottis med M till resan, träffa plutten, packa (som jag inte ens har börjat med)  och jaa.. säkerligen en hel hög med mer saker som jag inte kommer och tänka på nu.

Hur ska detta gå? Prioritera, ja. Juste. Grejen är den att jag måsteallt gjort. Är det någon snillerblixt där ute som vill hjälpa mig på traven så är det bara att höra av sig.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: