we do it like a truck!

Har varit ovanligt dålig på att blogga i helgen men har varit ganska upptagen och datorn har krånglat (vilket den fortfarande gör). I Fredags sov mysA här så jag var med honom, somna hyfsat tidigt har jag för mig. Innan dess var jag i skolan och spenderade sedan dagen med Jossan i stan. Lördagsförmiddagen spenderades självklart med plutten och sedan for jag runt lite överrallt för att fixa inför kvällens bravader. Så framåt kvällen fick jag skjuts till Pelin där det först var tjejmiddag och sedan fetingfest. Det slutade med att alla skickades ut någongång i början på morgonkvisten och sedan var det sängdags. Mådde sådär den natten. Tydligen mina vänner också. Men det var det värt!   Vaknade upp och hjälpte Elin att ställa tillbaka huset som det var innan. Och på kvällen kom plutten hit igen och myste och sov lite. En bra helg med andra ord!


(hahahaha)


Nu ska jag fortsätta tjocka med naturgodis och kolla på glamourama. Jag kom btw i tid imorse! YEY!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: