bada nästa :)

Äntligen äntligen hemma. ÅH! Har hänt mig så sjukt mycket knäppa och störande grejerna idag. Imorse kom jag försent, och ikväll glömde jag mobilen kvar i skolan. Jippi. Fick åka tillbaka och allt som hände påvägen går inte ens att beskriva. Så det blir tyvärr inte så mycket vila idag. Panik hela jävla dagen. Nu ska jag för första gången ta det lite lugnt och hoppa i ett bad. Finns det något bättre? (Antagligen) men inte just nu.. Sedan ska jag äta här hemma med mamma och morfar. Sen får jag nog lite sällskap och sedan ska jag vidare till Sandrutt och föra och fixa lite inför kvällen och sedan blir det utgång med brudarna. Great, huh? Kommer aldrig hinna allt i tid. Men det kanske hjälper lite lite iallafall om jag går från bloggen nu. Så hejdå. Puss och kram och allt sånt där trevligt. Trevlig kväll!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: