simhall

Inte blev det någon sub idag inte. Utan det blev självklart thaimat. Hallå liksom. Sandys och Thai for life! Och innan skolan var jag duktig och var och simmade med mamsen.  Sen hann jag med någon enstaka kvart i skolan och nu sitter jag här igen. Trött som få. Simhallar har en tendens att göra folk trötta, men det var mysigt med ångbastu och lite badhus-känsla ändå. Är oerhört stolt över att jag faktiskt gick upp och tog mig dit innan skolan började!

Nu ska jag skriva klart historian och vara lite duktig skolmässigt. Sen kanske maila mina små lärare för nästa vecka ska jag vara hårmodell. Gah, äntligen ska jag få fixa till mitt hår!

KOMMENTARER


vaa varför har du inte sagt att du ska vara hårmodell? åt vad? vad kul:D

2010-01-27 // 20:39:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: