wehitthehotel

Jag har officiellt vaknat upp ur mitt koma. Sängen slutade locka och jag orkade plötsligt ta de där två långa stegen till datorn. Duktiga lilla jag. Gårkvällen var iallafall väldans trevlig. Började här hemma hos mig med brudarna och lagade god mat och förade innan vi drog mot thehotelroom. Glömde självklart champagnen på vägen dit(såjävlamycketdamppåmigsjälv) men vi klarade oss med de andra, och hade en awesome natt ändå! Idag har jag ju dock inte mått lika bra, men det var det väl värt! Har hittat endel roliga/snygga/fula/knäppa bilder på kameran och mobilen som antagligen kommer upp här imorgon. Endel iallafall. Nu ska jag gå och borsta gaddarna och lägga mig i sängen och kolla på film. Imorgon börjar jag inte förens vid 1. Skål för det! Snart helg igen..(nästan)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: