otroligt intressant fran fraaance

Nu var det ett jakla tag sen jag skrev. Eller okej, typ tva veckor sedan. Men anda. Jag horde aldrig av mig till alla er finisar samma dag som jag akte (som jag hade lovat, forlat) men det berodde pa att jag (dum som jag ar) glomde min mobil hemma. Var nastan framme vid arlanda nar jag kom pa det. Idiot. Holl pa att slita mig sjalv i stycken, men mamma tog en svang till lidingo senare pa dagen och jag fick min mobil igen har i frankrike nar min syster kom senare pa dagen. Fin liten mobilhistoria eller hur? Kandes valdigt dumt att lata min nya mobil ligga kvar ensam i koket i tre veckor. Tack for allt mamsa!

For att komma till saken; jag ar ju som jag tidigare namt i Frankrike. Vet inte riktigt vad jag ska saga om allt. Tillbringar mina tre veckor med mina underbara kusiner. Traffar folk, utgangar, badar, solar lite, leker, spelar ds, laser, ater, sover, dricker, hah, ja ni vet..

Kommer iallafall hem pa fredagkvall, sa nu vet ni alla de! Puss sa lange, nu ska jag snart ata middag. Vi ater typ lunch nar ni ater middag dar hemma. Sa tank pa mig nasta gang ni ater mddag, hoho. Annars ocksa!! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: