thaimatspuss

Nu jävlar blire stressigt här. Eller nja, nu kanske jag inte ska överdriva. Men ut och springa ska jag iallafall nu. Kläder ska jag snabbt klä på mig också. De får jag inte glömma. Sedan ska jag snabbt hem igen och in i duschen och sedan laga mat. Thai för att vara exakt. Sjukt att senaste killen jag verkligen tyckte om inte gillade thai och inte heller en av mina närmaste kompisar. Kan inte förstå mig på er. Anyways, ska försöka hinna baka också och sedan får vi gäster om någon timme. Efter det blir det kanske en mysig fika med en av mina icke gillande thaimatsvänner. Haha. thaimatspuss på er (bara för att inte överdriva ;))

KOMMENTARER


hahha du åt ju thai igår också! och angående inlägget nedan, klart du ska skaffa jobb! faktiskt.

2010-07-06 // 21:49:12

haha jag skulle ju kunna käka thai resten av mitt liv om det vore så.. nästan.. iallafall.. typ.. tror jag.. ehhm.. aa !



mjo, ska söka iallafall. Om jag får jobbet är en helt annan femma. Men är faktiskt sjukt sugen.

2010-07-06 // 22:15:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: