lyckad resa till turkis

Lång men kort dag. Kom hem imorse vid sex tiden vilket var otroligt onice. Hostar fortfarande som en rumpa på nätterna och därför kan jag inte sova som jag vill. Sen var det kallt på flygplanet också. Blä. Men det var iallafall underbart i Turkiet. Verkligen. Träffade dessutom Lina, Hanna och Therese (med flera) vilket gjorde resan extra rolig! Så det blev många trevliga dagar och kvällar med några utgångar, sol, bad i havet och i poolen, dejting, shopping, utflykter, kärleksbrev och massa annat. Men störst av allt! Jag har inte ätit en enda kebab på hela veckan (tänk då på att turkiet liksom är kebabens hemland), vilket antagligen måste kännas konstigt för er alla att höra. Men jag visste att ingenting ens kan komma i närheten av kebabtorgets kebab. Skämt åsido. Men inget kebab blev det. Ingen thaimat heller. Men nu ska jag sluta prata mat. Resan med mamsa var iallafall väldigt lyckad! As mysig stad vi bodde i dessutom. Aja, speciellt mycket mer detaljer än såhär kan jag tyvärr inte få ner i min lilla blogg. Ni vet ju att jag har en tendens att bli lite för detaljerad och långvarig så vi får ta det face to face senare mina vänner. Nu har jag iallafall något att gå tillbaka till här i bloggen och minnas. För det kommer jag !


första fotot i turkiet 27 juni 2010


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: