onsdag

Sitter med en kopp te i handen. Åh så gott den här tiden på dygnet. Kom nyss hem från att ha firat våran lilla emsa som fyllde 18! Stor flicka. Jag =liten flicka. Men jag har ju legget. Hade iallafall en trevlig kväll och innan dess var jag över hos pappa en stund och käkade middag och fick mobil. (Min behöver nämligen lämnas in på lagning tror jag. Vet inte riktigt vad som hände där någon kväll i turkiet.) Och innan dess hann jag som sagt träffa A och även kolla the hills. Händelserik dag måste jag säga. Det gillar vi. Imorgon kommer Jessan hem och vi har inte setts på flera veckor så ska träffa henne. Blir antagligen en tripp till stan men sedan måste jag nog börja packa. Åker tidigt tidigt på Fredag morgon så det kan vara bra att ha det gjort.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: