Frankrike i tre veckor

Satt mig äntligen i sängen. Vilket lättnad. Men ändå inte. Jag ska upp om tre timmar. Är det ens någon ide att gå och lägga sig då liksom? Dessutom behöver jag duscha så då kanske jag måste gå upp om två och en halv timme, ännu mer ovärt.

Åker iallafall till frankrike imorgon. För er som inte visste det. Spenderar 2 veckor i Lacanau vid kusten där vi (min franska familj) har hyft ett hus. Sista veckan spenderar jag hos mina kusiner i Aix en Provence (södra frankrike). Ska bli trevligt. Får se om det blir lite väl länge att vara borta men det löser nog sig. Syster ska ju dessutom med nu. Taggish!


två helt underbara hästar ska med också. ska bli så härligt att rida på stranden! (dock inte fölet som ni ser lite av)


Mina söta systrar, och minsta kusinen i mitten


Jag och kusinosvitaminos


Farmor i mina kusiners helt galna hus!


haha knasbild på mig och kusin..

Nu orkar jag inte mer. Får ladda upp här sen när jag kommer hem igen så får ni se. Kommer iallafall hem i slutet på månaden och sedan får vi se om det drar iväg till spanien med brudarna eller inte i början på augusti. Beror lite på min pengasituation. Ha det så fint mina kära vänner, medans jag är borta. Soo long! <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: