ansträngande dag?

Gud vilken ansträngande dag gottfolk! Verkligen. Trillar av stolen bara av tanken. Inte! Har legat och lekt stekare en liten stund på balkongen. Varvat med lite MTV och telefonsnack. Telefoner är ju allt en riktigt bra uppfinning om jag får säga det själv. Nu ska jag dunka lite musik, flyga iväg till duschen och sedan gå till huddinge. Där blir det middag och kvalitetstid med min kära morfis! Bra sätt att spendera en vardagskväll som denna. Med tanke på att min mamy dissade mig (haha hoppas du läser det här). Imorgon behöver jag dessutom vara vid Gärdet två timmar tidigare än vad jag vaknade idag, vilket betyder att jag borde gå och lägga mig i en bra tid ikväll. Är lite nervös inför imorgon om jag ska vara helt ärlig. Berättar mer senare. Nu är det duschen som gäller!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: