det är inte alltid lätt att heta Påli

Det blev inte så mycket sömn inatt trots allt. Dock låg jag hemma i sängen och försökte. Men när klockan slog halv två gick jag upp för att ta en köttbullsmacka som sedan gjorde att jag inte kunde sova pga köttbullslukten i mitt sovrum. Great huh? MEN jag kom upp imorse iallafall. Hade ställt minst 5 alarm och självklart ringer det i telefonen 1 minut innan första alarmet ska ringa så jag kom upp. Åkte och lunchade med min moster (utan ex-polisen för han blev upptagen) på ett mysigt ställe vid Gärdet. Efter det var jag mysig och köpte jordgubbar och stekte i Annas trädgård. Mot kvällen gick jag hem en snabbis och blev senare hämtad och åkte och åt på någon resturang i Fruängen. Flängde runt lite i huddsen och åkte sedan hem. Därav glömde jag mobilen i bilen. FAN! Hoppas på att hitta den och få tillbaka den så fort som möjligt. DU läser inte min blogg, men mina kära vänner gör så det är därför jag inte svarar i mobilen. Planerna inför imorgon sprängs inte pga att jag inte har en mobil. Tro't eller ej. Höhö. Men vi kirrar det på något sätt. Facebook/MSN/hemtelephone. Hejdåhejdå.


KOMMENTARER


Emsa

Paula tjockis ofta du tappar bort mobilen..igen! :/ ring om du ser det här så kan vi ju bestämma vad vi ska göra ;P <3

2010-06-18 // 13:35:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: