tjejdag

Släkte precis lampan och la mig precis i sängen. Gud så skönt det känns att ligga så här tidigt på kvällen. På senaste tiden har det blivit att man inte har lagt sig innan tre iallafall, om inte senare. Vilket har gjort att jag även vaknar när halva dagen har gått. Great huh? Nej, men ikväll blir det nog lite tidigare.

Har förövrigt spenderat dagen med fina Sandra och Jasmine. Suttit på Soft Kök och Bar och chillat galet i flera timmar. Varvat skitsnack med fotboll och sommarplaner. Har även tagit oss ända till STHLM kaffe med mjölk där vi fick i oss lite gottinamnam också. Vid nio tiden mötte jag upp Josse och gick och åt på Mongolisk bbq (den riktiga -im lovin it!). Efteråt tänkte vi kanske dra till Enskede (eller hur de nu var) men jag var för mätt så jag åkte hem och här är jag igen. Med släkt lampa i sängen. Lite ont i huvudet har jag också. Så sova låter galant. Känns konstigt att sova ensam dock. Inte lika mysigt att sova ensam som med någon.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: