ser fram emot morgondagen (med lite pirr i magen)

Jag lyckades skapa lite spänning här i bloggen ändå. Skämt åsido. Imorgon ska jag iallafall ta mig till Gärdet . Där ska jag luncha med min kära moster och en arbetskamrat till henne. Min moster är nämligen jurist och hennes kollega också. Han har däremot även arbetat som polis. Och eftersom att jag har varit väldigt intresserad av både polis och jurist-yrket så ska vi ta en lunch och prata lite om det. Läskigt, huh? Lunchen är alltså ihopsatt endast för mig. Därav är jag lite nervös! Har dessutom lite trevligheter inplanerat på eftermiddagen/kvällen också så det börjar kanske bli dags att lägga sig nu. Om elva timmar och åtta minuter måste jag fanemig sitta på tåget. Dvs jag måste senast vara nere på stuvsta station om elva timmar och sju minuter. Fem minuter behöver jag på mig att ta mig ner till tåget också. Två kanske om jag skyndar mig. (dvs försover mig). Och nej. Jag ska hålla tiden imorgon. Så godnatt förfan!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: