jag är en helt otrolig människa

Jag är en helt otrolig människa. HELT FUCKING OTROLIG! Vaknade för snart en halvtimma sedan. Kan knappt sova på nätterna. Nu för att jag har 100 % slemm i lungorna. Tjockt nice! Sen drömmer jag massa drömmar från morgonen till tjugio i två, då jag har något knäpp och går upp. Det är något mystiskt med 20 i 2. Har vaknat då, flera gånger! Aja. Nu har jag iallafall fått tag på min mobil. Livet är räddat. Höll på att få hjärtattack två gånger under det där samtalet. Tyskland och den finns inte. Hjärtklappning gånger 1000000000. Men nu slår hjärtat som det ska igen. Så nu ska jag rulla till duschen. Sedan bär det av till Emsa. Ikväll får jag förhoppningsvis tillbaka min mobil så då mår jag som vanligt igen. OCH ni kan höra av er som vanligt också. Ringer ni nu vet man aldrig vem det är som svarar. Detta har ju faktiskt hänt förut. Men sms är nog lite säkrare. Aja, duschen var det. PUSS PÅ ER

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: