puss

Tog mig tillslut ut till rönninge igårkväll. Trevligt som tusan var det! Egentligen mådde jag inte bra en sekund då mitt huvud höll på att sprängas men eftersom att det var så trevligt folk och vi hade roligt ändå så blev klockan tre, fyra.. fem.. och ja, sovdags. Så jag stannade där. Mitt huvud höll som sagt på att sprängas under hela kvällen och när vi skulle sova höll jag på att hosta upp lungorna. Jag kanske borde ta det lugnt. Aa, men nää. Ruttnar så fort jag tänker på att bara sitta rankt upp och ner hemma hela sommaren. Så det tänker jag definitivt inte göra mina vänner. Trots motgångar, sjukdomar och allt vad det kan vara. Om inte allt för länge bär det ju dessutom av utomlands. Hoppas på att min hemska förkyldning är borta tills dess. Skulle vara nice. Så lite lugnt måste jag ta det. Nu ska jag ut på mysig prommis. Älvsjöskogen kanske det blir om det inte hinner börja regna innan vi kommer iväg. Hope not. Hörs senare.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: