sjuk fortfarande

Sova på nätterna är något jag kan drömma om nu för tiden. Låg och hostade tills fyra då jag fick tuppjuck och gick och la mig i soffan. Ungefär som om de skulle göra saken bättre. Det kan jag tyvärr inte påstå att det gjorde. En sup hostmedecin gjorde dock susen. Tacka gudarna för den. När jag skulle upp för min planerade lunch imorse mådde jag dock inte fullt så bra igen. Höll på att svimma i duschen så fick ställa in och gå och lägga mig igen. Vilket var precis det jag behövde. Väldigt många timmar senare sitter jag nu här och pratade precis med världens underbaraste farmor. Idag fick jag även biljetterna utskrivna till sommaren. 3 veckor ungefär i frankrike blev det. Reser dessutom med Air France vilket (för mig iallafall) är de bästa så tack för det. Ser fram emot det. Verkligen. Trots att 3 veckor är ganska mycket. Kan inte förstå att det bara var tre veckor sedan jag var där sist. Trevligt ska det bli iallafall!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: