lugn och skön kväll

Skön kväll vart det iallafall. Tog ett långt och härligt bad. För er som känner mig så vet ni ju att jag älskar att bada. Varje gång jag säger att jag ska hoppa in i duschen så hoppar jag i själva verket ner i ett varmt och skönt bad. Im lovin it. Åt dessutom en god rostbiffsmacka och nu sådär på kvällskvisten satte jag mig ute på balkongen. Tog ut duntäcket och två filtar, virade dom runt kroppen så jag såg ut som en michelingubbe. Men skönt var det. Pratade i telefon en stund och satt sedan kvar och spelade spel och bara satt. Mysigt värre. Nu ska jag snart hoppa i säng. Imorgon ska jag nog träffa elinpelin barnet som är tillbaka från landet. Kanske blir det stan med Sandra också. Får se hur vi gör. Sen kanske man borde börja packa inför fredagen också..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: