natttii




Blablabla. Gud så mycket klockan blev. Som alltid. Ska försöka sova nu. På riktigt också. Så jag kommer upp någongång under morgondagen och inte kvällen. Fan vad jag har vänt på dygnet. Totalt onödigt. Såhär kan jag ju inte hålla på i Turkiet. Då är ju hela grejen helt onödig. Så jag satsar på att vända tillbaka på dygnet tills dess. In my as, jag vet. men men. Lite tidigare på kvällen kanske jag lyckas med. Och liiite tidigare på dagen. Aja, ringa hem är det säkraste kortet att väcka mig iallafall. Ställa klocka är inget jag gör på sommarlov. Framförallt inte det sista i hela livet. Då ska det gälla speciella tillfällen. Eller att jag har lovat någon. Det har jag inte gjort. Men hör av dig imorgon pluttan om jag inte har hört av mig. För ja, då sover jag. Puss och godnatt.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: