Hej jag kan inte koncentrera mig

Ligger i sängen. Det där med internet i mobilen är ju bara allt för fyndigt! Speciellt nu när min dator har totaldött. Anyways, ligger och försöker plugga till provet på torsdag. Det går sådär, sjukt hur tråkigt saker blir när man måste lära sig det och inte gör det för att man vill. Men det är väl bara att kämpa sig igenom det. Snart snart snart helg! På fredag blir det kort dag i skolan och sedan direkt in till stan med elin. Tänkte åka in idag men så blev det inte. Mer tid på fredag = nice! Istället kom Pluttenism hit en stund innan han skulle åka. På schemat ikväll står mat, träning och plugg. Ser fram emot träning med anna förutom att jag nu inser hur otränad jag är. Men det löser sig;) puss på alla sålänge !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: