paus i pluggandet

HAR DU NÅNSIN

Varit kär- Ja
Blivit dissad - Ja, det har jag väl?
Rymt hemifrån - Inte direkt
Föreställt dig ditt ragg naken - he he
Skolkat - Ja
Sovit utomhus - Tror jag och elin sov ute inne i stan någon natt när inga bussar gick och inga tåg. Fast det var nog på morgonen och en ganska kort stund för jag kommer ihåg att solen var påväg upp och att vi solade senare när vi "vaknade"..     & självklart på morfars tomt i tält när jag var liten!
Gråtit i skolan - Ja
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Inte direkt
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - listan är lång
Sett en död människa - Nej, tack och lov!
Druckit alkohol - Ja
Använt droger- Nej
Ätit sushi - Ja, inget jag älskar dock
Retats - Det har väl alla, mer eller mindre

KOMMENTARER


Men nej paulis det var ju natten vi sov i min husbil och sen åkte in till stan ganska tidigt för att inte mina föräldrar skulle märka det x) haha :D

2010-03-10 // 20:11:32

haha, nää men de var inte dåå:P <3

2010-03-10 // 20:37:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: