"Hur kommer de gå för anna i stora melodifestivalen? - Hur ska vi kunna veta de?"

Skum kväll måste jag säga. Och skumt uppträdande just nu på tv:n. Ja, det är så illa att JAG sitter och kollar på melodifestivalen. Till min förvåning så är ganska många bidrag faktiskt ganska bra! Så det kanske inte är så illa att faktiskt vara hemma. Eller jo, det är det! Jag saknar mina vänner.  Tur att jag har hälften vid mig vid mobilen.  Nu vann Anna med låten som jag inte minns vad den hette. Duktig Paula! Eller juste, ANNA! Här är den iallafall, för er som var lite mer lyckade och inte satt hemma ikväll. Haha.









Nu ska jag kanske få lite besök med mys och filmtittande. Är förövrigt sjukt taggad inför nästa helg. Jag lovar att vara hos dig tidigt finis Jasminos! Inte 10 timmar sen som vanligt. Halv fem och kvart över fem, eller hur sa vi? Tagga tagga tagga!


KOMMENTARER


Alex

synd att det kommer gå åt skogen för sverige med den här låten..

2010-03-14 // 20:45:06

haha, lite.. told you so!

2010-03-14 // 23:08:27

haha, lite.. told you so!

2010-03-14 // 23:08:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: