everybody

Inte har jag hunnit uppdatera er om allt busigt jag höll på med under lovet inte. Men jag tror ni klarar er. Idag har jag däremot bara haft mattenationella. Bara och bara ioförsig, höll på under fyra timmar så det var inte så jävla lite när jag väl tänker efter. Sämst gick det iallafall, men what to do. Nu ska jag packa resväskan (nästan iallafall) för att ta mig till morfar (ända till huddinge, lång väg I know), måste ta mig dit för att fixa lite allt möjligt. Plugga är en ganska viktig del och foton och ja, allt som jag tjatar om att göra jämt. Sedan blir det middag och träning med Anna. Ska försöka somna i vanlig tid och inte vid 5 inatt dessutom, klarade det fin fint inatt och med träning och massa plugg borde det inte vara några problem ikväll heller. Nu ska jag röra på mig, kanske tom går till Huddinge, det är ju fint väder !!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: