mat och träning

Satt mig precis här framför datorn hos morfar. Det blev lite ändrade planer så jag åkte hit istället. Ska laga lite mat och sedan äta lite mat. Höhö. Nej, men huvudsakligen ska jag laga lite mat till min snälla morfis.  (<3) Efter det ska jag försöka pillra mig ut i skitvädret till friskis och träna. Sista passet jag antagligen hinner med den här terminen eftersom att kortet har gått ut när jag kommer hem från frankrike. Buhu, jag som faktiskt hade kommit igång riktigt bra. Ska försöka springa och kanske simma nu när kortet har gått ut. Anyways, laga mat här hos morfar och sedan träna står på schemat idag. Ikväll ska jag dessutom inte plugga alls. Vilken underbar och ovanlig känsla. Det gillar vi gottfolk! Gud va vi gillar det!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: