skön kväll

Gud vilken skön kväll. Jag sitter och har suttit här i prencip sedan jag kom hem från träningen, ute på balkongen. Med ljus på bordet, utelampan ovanför mig och i skön solstol. Macka, tée och historiaböckerna. Duktig som få. Nästan iallafall. Men nu ska jag inte låta de förstöra stämningen.


Ser inte ut som jag. Men det är mysigt med filt så det gör inget.

Nu ska jag stänga av datorn och snart göra i ordning mig för att sussa. Imorgon är jag egentligen ledig. Eller jag behöver inte befinna mig på skolan utan får plugga hemma om jag vill det. Men tar mig nog till skolan en stund ändå. Kan vara bra att komma upp i tid och få någonting gjort. Man har ju en tendens att göra allt annat än att plugga när man är hemma. Eller håller ni inte med? Har dessutom två stora grejer på Torsdag så imorgon finns det inga men. Möjligtvis till träning igen men inget annat. Punkt.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: