stressig pluggdag

Precis hemma från träningen. Ska fortsätta med historian som jag har hållt på med sedan jag kom hem från skolan idag. Var i skolan helt i onödan, vilket sög men men, what to do. Och så ska jag även försöka hinna med att träna lite mer på Tekniska pyskologi redovisningen som jag har imorgon. Fyfan vilken dag. Och morgondagen kommer bli likadan då jag har samhällsprov som jag inte har hunnit börja med ännu, på fredag. Yey, vilken härlig vecka va? Dessutom suger det att det är varmt ute för jag kan inte sitta ute för man ser ingenting på datorn och man svettas bara sönder. = Kan inte plugga. Men på Fredag efter provet, då jävlar ska jag ut i solen. 15 dagar senare än alla andra. Men som sagt, what to do what to do. Är iallafall stolt över att jag hann med träning nu när allt är så stressigt. Eller att jag tog mig tid. För fan va skönt det känns efteråt.

Nu ska jag hälla i mig lite mat. Duscha får jag göra sen. Fresh va? I know you like it...


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: