sussis

Ganska mysig dag ändå. Har plugga lite, städat lite, packat lite, chillat mycket och på det har jag hunnit med träning. Och dessutom hunnit till Coop för att köpa goodis precis innan stängning. Tihi, lönsam träning? Nja, men gott godis! Och god thaimat. (ochsåvardendet).

Nu borde jag sussa. Imorgon är det skoldag, efter det pluggning och förhoppningsvis träning. Tisdag skoldag och sedan hem till M. Kanske hinner med lite träning då med. Onsdag är det orientering och sedan hem för att packa och påkvällen bär det av till (o)coola lidingö för papsen och syrrorna. OCH PÅ TORSDAG MORGON ÅKER VI TILL FRANKRIKE. NICE mina vänner! Har endel jag behöver införskaffa innan jag åker också kom jag på nu. Solbrillor och hörlurar till mobilen bla. Men klänningen är kirrad. Tack för hjälpen J!!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: