Tisdag

Har precis lagt på efter att ha pratat med Jessan i ett antal timmar. Den kvinnan har en läskig effekt att få mig att må bättre när jag mår dåligt! Jag <3 dig! Nu ska jag strax ut och springa och sedan åka och köpa mat. Men först...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Köpt någonting? Ja
Varit sjuk? Kors i taket. Faktiskt inte!
Sjungit? Sjunger nog varje dag..Stackars vänner/mamma/grannar
Velat säga till någon att du älskar den? Nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Självklart
Kysst någon? Nej

HAR JAG:

Kamera? Ja, tänk hur mycket gamla minnen som är sparade. Mycket bra uppfinning måste jag säga!
Telefon på rummet? Självklart. Jobbigt annars
Egen dator? Samma sak där
Könssjukdom? Massor! (höhö)
Husdjur? Stora tjocka söta Tussan (hihi)
Bra kompisar? Världens bästa!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: