för er som orkar läsa

Är det inte alltid så att när man skriver eller säger att man är som tröttast tidigt på kvällen så är man uppe längst? Jag känner jag mig så stressad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har räknat ut att vi har alldelens - och här snackar vi verkligen ALLDELENS FÖR MYCKET PLUGG den här veckan. Mår dåligt bara av tanken. Det värsta är dessutom att jag har sovit för få timmar förra natten och kommer sova för få timmar inatt och så kommer det förrvärras hela veckan. Dessutom håller G och S mig uppe. OCH så måste jag göra klart engelskan och samhällen innan jag sover. Det här är fan illa mina vänner. Riktiga ilandsproblem som jag har skapat alldelens av mig själv. Jag vill träna. Fatta att kunna gå ut och springa nu? Utan äckliga gubbar som ligger och väntar på lammkött ute i skogarna. Och fatta om jag faktiskt hade orkat de. Om jag gräver riktigt djupt i mina djupa problem så hade nog väldigt mycket löst sig om jag hade pluggat tidigare och om jag hade tagit en taxi hem i Lördags. Jävla mig och jävla M som alltid ska envisas med att GÅ hem. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: