avklarad

Gud så glad jag är över att ha klarat av den här dagen. Ursh va lång den kändes. Började klockan åtta med redovisning som faktiskt gick över förväntan. Och sedan fetinghåltimme, någon letion däremellan och sedan historiaprov. Gick väl helt okej det med, hoppas på det bästa. Dessutom var det en riktig bra lunch då vi skratta så mycket så det gjorde ont i våra stackars magar. Hysteriskt! Tänk er då hur det blir med tacos på det. Ojojoj, brudar!

Imorgon har jag ju prov IGEN. Denna jävla gång i samhälle. Har knappt pluggat någonting. Sov knappt något inatt så jag tänkte lägga mig nu. Sussa gott. Och sött. Dröm fina drömmar om mig. Ryktet säger nämligen att man vaknar upp på rätt sida då. Så inatt ska jag drömma om mig själv. Egeeenkääär.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: