min drottning utan krona

Man känner en speciell känsla när man lägger sig i sin egna stora säng efter några dagar utan den. Visst gör man? Precis som man känner en speciell känsla när man delar den med någon. För tro't eller ej, men i min säng har bara vissa få människor som står mig nära om hjärtat legat. Det är inte många gånger man känner den där speciella känslan att man för allt i världen vill dela sin säng med just den där killen med stort k. När man väl gör det svävar man på moln. Ikväll står jag dock stadigt på jorden och vill helst av allt krypa ner under mitt varma täcke alldelens själv. Och det är precis det jag tänkte göra. Godnatt mina vänner!


KOMMENTARER


Då måste jag vara killen med det stora K för jag har sovit där :D hihihi

2010-06-05 // 13:52:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: