busybusy

Fan va stressigt allt blev. Jobbade igår också. Somna nästan på bussen dit. Ville fortsätta åka. Blä. Innan dess var jag en stund till morfar och innan dess en stund i skolan. Kom i tid och allt. Idag är det dock en ny dag. Sovit kanske fem och en halv timme. Score! Har svenska nationella tal. Älska livet. Var så trött när jag kom hem igår men var ju tvungen att skriva skiten. Hade som tur var börjat men det är ju så jäkla mycket som ska stämma och hittas inför ett tal. Men säckade ihop strax före ett och blev väckt strax före halv sju imorse. Det var iofs väldigt bra. Nu är jag redo för talet. Har skickat iväg allt jag behöver på mailen. Och talet är färdigt. Nu ska det bara övas. Frukost skulle vara gott också. För en gångs skull kurrar min mage väldigt mycket efter frukost. Kors i taket. Imorgon är det svenska nationella skrivdelen också. Älska livet ännu mer. Sent igårkväll lovade jag mig själv att jag skulle gå direkt hem efter skolan och bara vila. Det behöver jag. Verkligen. Vill dock träna. Inte gjort det på länge. Så antingen blir det träning endast ikväll eller så tar jag det lugnt för mig själv. Jag <3 TV:n you know. Ensam mamma har jag inte heller hunnit se. DÅ är man busy.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: