måndag

Projektveckan i skolan har inletts. Kommer bli en liten annorlunda vecka på så sätt. Men det är bra med omväxling. Tror inte det kommer bli så överdrivet långa dagar heller vilket är bättre än bäst. Kom hem vid ett idag tror jag. Har suttit och kollat massa grejer till iphone och nu har jag äntligen beställt den. WII! Reunerad familj. Tack mamsa! Du är den bästa- i alla lägen! Så nu är jag superduper gladis. Ska snart till jobbet. Ganska kort arbetspass, men ska passa på att äta nu innan jag åker. Så behöver jag inte bli smällfet på donken mat utan låta mina gäster bli det istället. Haha. Sen tänkte jag se ensam mamsa när jag kommer hem. Fan. Jag vet. Har fortfarande inte sett det! Finalen och allt. Jaja. Nu: mat. Tuff dag..eller?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: