söndagkväll

Precis sett ensam mamma. Missa förut för var inne i stan på en fika. GUD! Nästa vecka väljer dom! Självklart jobbar jag då. Skit! Får se på webben då också. Aja. Vilken skön helg det har varit gottfolk! Lite party och lite chill och lite shopping. Inget jobb. Haha precis som det ska vara. Nästa helg blir det dock mer jobb. Och mindre vila. Har morgondagen ledig och ska passa på att få lite duktiga saker gjorda då. Kanske iallafall. Sova hyfsat länge men inte FÖR länge. (som vi råka göra idag). Läsa min svenskabok känns som ett jävligt hett tips då vi har uppsatsskrivning och bokdiskussion på tisdag och torsdag. Kanske borde börja. Jobba på kvällen ska jag göra också. Så kom gärna förbi och ta en burgare och gör min arbetstid lite kortare. 16,45-21,15 tror jag det var.



fredags innan middagen och utgång


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: