tisdag

Kom nyss till morfis. Eller nyss och nyss men ganska. Skrev däremot nyss klart svenskan som jag inte lyckades skriva på lektionen. Stört att man inte får ner något på lektionen bara för att, men nu när jag kom hem så var det bara att kladda ner något. Kaaanske för att sandra satt och pladdra precis brevid mig. Höhö, who knows. :)
Nu ska jag iallafall skriva över det på datan och få det ivägskickat till svenskaläraren. Sen ska jag leta lite bloggar inför projektarbetet och förhoppningsvis hitta några vi kan kontakta. Efter det blir det träning, alltså ut i skitvädret igen. Går ju fan knappt att gå. Hihi, åt thaimat idag förresten. Bara så ni vet. Så thaipuss på er.

KOMMENTARER


jag åt ocksåååå thai idaaaaaaaaaaaaag:D

2010-11-23 // 23:36:58
påliprutt

gooooooottttt :D

2010-11-24 // 23:48:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: