hejdåhelgenhejveckan

Vilken bra helg. Har knappt rört mig utanför mc donalds kretsarna men ändå haft en sjukt bra helg. Verkligen. Sjukt mycket bättre än förväntat. Klamydiaprutt kretsarna kring sensation slapp jag också. Något positivt med att inte vara arton.Hehe. Mycket tal om det i helgen. Att jag fyller arton snart alltså. Inte bara jag som tjatar om det, med andra ord. Tur det. Hihi. Nu ska jag plugga lite och sedan förhoppningsvis hoppa i säng. Kanske kollar på ensam mamma som jag har missat ikväll också. Imorgon är det skola som gäller dock. Hyfsat kort dag som tur är. Tyvärr jobb efter det. Hinner egentligen inte. Verkligen inte. Men men, what to do. Ingen som vill/kan ta mitt pass så jag får väl göra det bästa av situationen. (så säger jag bara).



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: