fredag

Vilken dag. Morgonen var värst. Funderade på att stanna hemma hela dagen. Halsen dödade mig. Men så tvingade jag mig själv att gå upp. Tog en näve halstabletter och tryckte i mig och gick till skolan. Var där hela 20 minuter innan vi börja. Det händer inte ofta kan jag säga. Så gick lite ärenden och sådär. Efter skolan mötte jag upp J på stan och gick runt där. Fick med mig bla en klänning hem. Sen blev det möta upp M för att äta på Jensens. MUMSA. Imorgon blir det jobb. Dock ledig på kvällen så får se vad som hittas på då! Det talas om utgång, men vi får se hur de blir. Nu ska jag snart sova. Om jag inte fastnar framför filmen jag precis börja kolla på. Men men. Jobb imorgon i alla fall. Puss på er.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: