allt och lite till (nästa vecka)

Jag tar mig tid ifrån pluggandet. Älskar att man aldrig kan börja plugga i tid. Jävla mycket man ska lära sig på en gång. Men det går ju bara inte att börja tidigare. Man får ju ändå inte in något då. Varför är det så egentligen? Har iallafall pratat lite med farmor som jag inte har pratat med på påtok för länge. Hon ger mig alltid den där extra lilla gröden man behöver i såna här pluggtider. Och ja. Nu är det fanemig pluggtider. Sista veckan innan lovet innebär mycket för lilla mig. Mycket som händer här i veckan. Framförallt skolmässigt. Ska försöka lägga ner all energi på det och sedan slappna av och förhoppningsvis jobba endel på lovet. Inte jobbat något på hela helgen. Det har jag nog skrivit i varenda inlägg tror jag. Men fasiket vad det behövdes. Lägga ner alla krafter man har på att bara ta det lugnt, sova och plugga. Måste lägga ner lite tid på att bestämma mig för hur jag ska göra med jobbtider på lovet. Söka dom jag vill och förhoppningsvis få dem också. Dvs söka i tid. Dvs det börjar bli ont om tid. Vet inte hur jag ska hinna med allt nu i början av veckan iallafall. Fan vad skönt det var att skriva av sig lite. Få lite ordning i hjärnan. Ska försöka hinna med någon middag ute med någon av mina kära i veckan också. Så hör av dig om du känner dig träffad. Och träning. Nu måste jag snart natta mig själv med sociologiboken. Nattinatt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: