förvirrad tjej, hej

Var precis nere på ica. Haha. Skämtare. Såg ut som en rånare på klädseln. Gick runt som en förvirrad tant över hela butiken (som jag förövrigt kan utan och innan) och kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha. Naturgodis plockade jag. Men la ifrån mig. Sen ville jag ha thaimat (ofc) men ändra mig för en mumsig sallad skulle vara gott. Sedan ville jag vara själv, och sedan ha sällskap igen. Beslutsångesten tar över. Juste. Lasagne blev jag lite sugen på också när jag var förbi vid den hyllan. Men så insåg jag att min hjärna inte skulle klara av att göra bachamellsåsen i det här tillståndet. Så jag bestämde mig tillslut för att handla allt till en god thai. Och lite tuggummin. Sen var pengarna slut på kortet. Ha ha. Skämt åsido. Men ungefär. Nu väntar jag på mitt trevliga sällskap som jag så snällt ska laga god (?) thaimat till. Funderar på att träna ikväll också eftersom att det inte riktigt fick plats på schemat igår. Men jag vet inte. Är så trött så det skulle vara skönt och krypa ner och gosa i soffan ikväll istället. Men det tar emot det också. Har inte hunnit träna något alls den här veckan ju. Fail. Nu ska jag sluta skriva skit. Gott ska det bli med mat och trevligt med sällskap. Puss och godnatt från förvirrade lilla påli!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: