puss

Det blev en mysig kväll igår tillslut. Och ett bad hann jag självklart med. Haha. Nyss också. Har varit och jobbat idag. 11.30-16.00 som sagt. Fyra och en halv slitsamma timmar. Så jobbigt var det egentligen inte. Förutom att jag vakna upp med en fet jävla kula i halsen imorse, som gjorde liiiiiiiiite ont. Men det blev bättre med tiden. Det sägs ju att tiden löser allt. Tur det. Var även duktig och gick hem från kurvan efter jobbet. Tuta är tydligen roligt. Vad vet jag. Jag är ju liten skitunge som inte ens har börjat övningsköra. Planerar inte att göra det inom närmaste framtiden heller. Men snart då jävlar är jag 18. Då jävlar ska ni få se på grejer. Eller något. Nu ska jag fortsätta vara 17 och liten och snart kolla på Ensam mamma söker. Veckans höjdpunkt inom tv världen. Ojojoj, vad mycket skit jag fick med. Läser ni fortfarande? Shit. Jag tycker om er också! <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: