lugna favoriter eller stockholms ända dansgolv - det är frågan

Ibland blir man fett trött på människor. Och då hjälper det inte att redan vara trött. Så nu funderar jag på att trotsa allt och dra ut med tjejerna ikväll istället. Fast det tar emot. Kan inte bestämma mig. Klockan är ändå inte så mycket. Men jag jobbar imorgon. Och är så jiddrans trött. Eller så får jag över sällskap här hemma istället. Skulle iofösig också bli trevligt. Frågan är vilket som blir trevligast. Hah. Lugna favoriter eller stockholms ända dansgolv? Det är frågan. Och nej. Något mellanting som NRJ finns inte. Det är antingen eller,ok?! Tror jag ska simma mig själv in i ett underbart varmt bad iallafall. Där fann jag det! BAD!!!
 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: