bartenderskolan och skolfri dag

Jag blev räddad till en mysig middag och fika igårkväll. Thank god. Kom hem med ett av de sista tågen och somnade ganska snabbt. Sen har jag varit ledig från skolan idag och mest sovit. Inte gått utanför dörren faktiskt. Hemskt, men har mått lite dåligt. Varit så jäkla trött så jag somna någongång innan fyra. Och nu ska jag somna snart igen. Först blir det dock Bartenderskolan som jag precis insåg att jag har missat. Börjar inte förens vid 11 imorgon. Älska torsdagar på det sättet. Får se vad jag hittar på imorgonkväll. Slutar sent men kanske går ut och äter eller något ändå om jag orkar. Time will tell. Nu är det tv3 play som gäller och sen sängdags. Fan va skönt det är att sova med öppet fönster och duntäcke btw. Man lär sig något nytt varje gång man inte sover hemma. Puss på er.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: