höstlov - heter det så? kul att man har kollen

UNDERBART med lov, huh? Känns mega bra. Tror jag. Blir endel jobb under veckan. Mycket jobb den här månaden. Det gillas sedan när allt klirrar in i kassan. Inte lika mycket när jag väl måste gå upp och jobba dock, men men. Idag har jag haft sista dagen i skolan med bla lite utklädnad (som jag i sista sekund låna av anna för att hon hade extra). Efter skolan blev det mysig fika med tjejsorna i huddinge centrum. Mega god sallad. Kom hem för någon timme sedan och har hunnit med dusch och middag (igen hah). Ska bli skönt med lov. Hinna jobba lite extra, softa, sova extra mycket (det behövs), shoppa, ha sleepover, halloweenfesta, äta goda luncher ute på stan och umgås med mina fina vänner. Och kanske lite extra med familjen om det hinns med. Träffa mina fina systrar vore trevligt. Hoppas på ett riktigt skönt lov!




Miss emsa och dj påle som prinsessa och kaninis


Hahaha. Danny och hans superdräkt på redovisningen idag.


KOMMENTARER


emsa

vi var nog snyggast i skolan... Eller?!

2010-10-29 // 23:08:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: