biffiga vännner sökes

Skrev förut. Självklart glömde jag publicera och tog bort sidan sedan. Duktigt värre. Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Blivit sjuk igen. Kanske för att jag sovit för lite i veckan. Alltid ska man bli sjuk precis när man kommit igång med träningen igen. Men den här gången ska jag fortsätta så gått det går. Varit på jobbet har jag iallafall orkat mig till idag. Och träffat lite små pluttar. Mus. Nu kom jag nyss ut ur duschen och ska kanske möta upp en kompis för filmkväll. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå i älvsjöskogen. Önskar man kunde de utan att bli rapad i alla hål. Ursäkta ordvalet. Behöver skaffa mig mer biffiga vänner. Fan börja träna mina små tjockisar :) så går jag och handlar chips medans....

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: