off I go

Sitter hemma hos morfar. Tog en sväng för att hälsa på efter skolan. Och självklart för att checka in hans nya snygga TV. Lovin it! (skriver de jämt nu känner jag, tjockisvarning?) Innan dess var jag som sagt i skolan. Helt vanlig Tisdag. Fick kämpa mig upp ur sängen tidigt tidigt tidigt men eftersom jag är en kämpe så klarade jag de. (eller?hoho) Självklart kom ju då läraren för sent när jag kom i tid. Tack för det. Kan du , kan jag. Ha ha.

Nu ska jag lyfta på rumpan och springa till tåget. In till stan I go. Shoppa lite först kanske och sedan antagligen äta middag ute. Mus! Åt förresten megagod thaimat med tjejerna idag på N.E.W.S i huddinge. MUMSA! Sen ska jag iallafall hem igen och plugga, dricka té och ta det lugnt i mjukiskläder. Älska mjukiskläder! Uff på mig. Hihi.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: