hemmadag

Har varit hemma hela dagen. Försov mig imorse och mådde inge vidare så jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom vi bara hade en lektion. Så har mest tagit det lugnt, pluggat lite (eftersom jag ligger cpefter), tagit två bad, insett att jag missat 50 gossip girl avsnitt men ändå inte kollat klart på ett helt, ätit thaimat och ja, ni vet. Ikväll har jag lurat iväg mamsa till ikea så där blir det antagligen lite ikea-middag och sedan ska jag försöka hitta en soffa till mitt rum. Behöver fixa till rummet inför studenten verkligen då alla ska komma hit på mottagning. Få upp min TV på väggen, ut med skrivbordet, köpa soffa osv osv. Farmor och farfar kommer ju! För er som inte redan visste det. Megaglad är jag!   Innan IKEA kanske det blir en snabb sväng förbi jobbet för att hämta lite saker jag glömt och kanske blir det tom middag där. Who knows. Time will tell.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: