läkaren och lite annat nonsence

Varit hemma hela kvällen vilket känns lite konstigt och annorlunda. Brukar alltid träffa någon. Konstigt. Men planerna krockade ikväll eftersom jag var tvungen att åka till huddinge jour vårdcentral. Där fick jag betala 150 riksdaler för att träffa en läkare som inte kunde svenska som gav mig rådet att dricka mycket vatten. TACK, men det kanske jag kan lista ut själv va? Visst att du inte kan 100 procent korrekt svenska, vem fan kan det? Men du ska kunna ge mig ett bättre svar än ordet vatten när jag betalar för det. tycker jag. Men aja, whatever. Vatten it is. Det var iallafall en av anledningarna till varför jag blev hemma ikväll. Glad är jag ioförsig om vattnet hjälper. Jag borde plugga. Som igår. Då jag däcka. Men imorgon blir det en hyfsat kort dag i skolan så det kanske ordnar sig ändå. Time will tell. Nu blir det tée.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: