puss på er

Älskade blogg. Nu är jag tillbaka. Mår apa. Trött som tus(s)an och ont i magen. Inatt flyger jag och mamsa till Grekland. Corfu närmare bestämt. Ska bli nice. Kommer sakna alla dock. Varför är det alltid så? Trots att man har turen att få åka utomlands så saknar man allt hemma ändå. Knasigt. Ska bli nice med lite finare väder iallafall! Har hunnit med sjukt mycket grejer idag så nu borde jag kanske sova. Ska stänga väskan och vara nöjd över att den inte är fullpackad som man alltid envisas med att den måste vara "jag kaaaanske kommer använda den här nåågongång på semestern, den får följa med den också". Nu är jag för trött för det. Bikini har jag packat ner ett ex antal så det borde jag egentligen klara mig på. Pass är kirrat i väskan också. Och lite av varje av allt annat. Palla, det får lösa sig. Nu ska jag sussa, kanske äta något först, ringa mina finaste finisar och säga att jag kommer sakna dom och SEN sova. Kommer vilja döda för att jag kommer vara så trött när klockan ringer och taxin står utanför och tutar mitt i natten. Natti mina finisar, och ha en bra vecka så hörs vi alla när jag kommer hem om en vecka (19de).


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: