stockholms universitet

Tänkte börja med att säga vad jag gjorde igår. Men vad fan gjorde jag igår? . . . Jo, juste jag jobbade och var sedan i stan med Jessi. Åt godaste thaimaten på Koh Panang (ngt sånt) och tog sedan en drink och rullande sedan hem i bilen till baby. Såg en läskig film och sov otroligt gott sedan. Tog hand om plutt och åkte sedan hem och laga mat. Nu sitter jag här, har varit duktig och fixat csn och bra plugg app till mobilen. Öppnade precis min tele2 faktura och fick spader. Nästan 2 lax. KUL! Pung på den. Aja, får betala den på banken imorgon och ringa Telefucking2. Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, plocka undan efter lunchen och sedan göra mig iordning för att åka till Stockholms univeristet. Ska dit på reservupproåp vilket egentligen känns rätt onödigt men kan vara bra att ha varit där en gång innan jag börjar så jag kör på det ändå. Snällaste Mallanbrallan följer med mig som moraliskt stöd också! Me like! Nu måste jag börja städa så jag hittar lappen där all info finns om vart vi ska. Blir himlans jobbigt annars. Puss på er.

KOMMENTARER


Cecilia Uhr

Hej Paula,



Tråkigt att se att du har fått en högre faktura än förväntat från oss. Om du har några frågor om vad vi debiterat dig kan du ringa oss på 0772-25 25 25 eller chatta med oss på http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html. Våra öppettider är vardagar 07:00-20:00 och helger 09:00-15:00.



Eventuellt skulle du kunna sänka dina mobilkostnader genom att välja en annan abonnemangsform eller välja till ett tilläggspaket, detta kan vår kundservice också hjälpa dig med. Du kan läsa om våra abonnemang och tjänster på http://www.tele2.se/.



Om du har några andra frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-08-29 // 09:04:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: