idag dör vi, imorgon kör vi

Halloj bloggen. Här kommer jag igen. Med en sjukt ond handled och en maassa trötthet i kroppen samt en hungrig mage. Den ni. Vakna och kom hem tidigt imorse då baby skulle till jobbet. Jag trodde att jag skulle klara mig på den lilla sömn vi fick, men icke. Däckade för 2-3 timmar sedan och vaknade nyss. Skulle behöva åka till Huddinge eller Skärholmen/Stan/Nacka Forum men vet inte om jag orkar och hinner. Kanske måste orka iochförsig. Imorgon börjar jag ju skolan. Juridisk introduktionskurs ska jag läsa på Stockholms universitet det kommande året. Ska bli så jävla spännande men kommer vara sjukt nervös imorgon. Nu ska jag äta en fet macka och sedan lite jordgubbar som jag köpte cp dyrt nere på ICA. Kanske får ajg lite energi av det så jag klarar av mina små uppgifter idag, snart blir det andra bullar.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: